Відповіді на часті питання

У зв'язку з набранням чинності Закону України «Про електронні комунікації» та Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку» інформація оновлюється

Питання 1: Де взяти бланк заяви на перенесення абонентського номера?
Відповідь: Заява на перенесення абонентського номера розміщена на сайті оператора-отримувача/провайдера-отримувача, яку можна заповнити онлайн, або наявна в паперовому вигляді в представництвах оператора-отримувача.

Питання 2: Хто повинен надати вичерпну інформацію споживачу про перенесення абонентського номера?
Відповідь: Оператор-отримувач/провайдер-отримувач повинен надати вичерпну інформацію споживачу про перенесення його абонентського номера.

Питання 3: Де можна знайти інформацію, яким оператором – отримувачем обслуговується номер абонента, якому я телефоную?
Відповідь: На відповідній сторінці веб-сайту ДП «Український державний центр радіочастот».

Питання 4: Як я дізнаюсь про те, що номер, на який я телефоную, перенесено іншому оператору?
Відповідь: Під час дзвінка Ви отримаєте акстичний сигнал та голосове повідомлення наступного змісту «номер перенесено».

Питання 5: Чи передається автоматично під час перенесення номера пакет додаткових послуг від одного оператора іншому?
Відповідь: Ні.