Відповіді на часті питання

Питання 1: Де взяти бланк заяви на перенесення номера?

Відповідь: Заява на перенесення номера розміщена на сайті постачальника-отримувача, яку можна заповнити онлайн, або наявна в паперовому вигляді в представництвах постачальника-отримувача.

Питання 2: Хто повинен надати вичерпну інформацію споживачу про перенесення номера?

Відповідь: Постачальник-отримувач повинен надати вичерпну інформацію споживачу про перенесення його номера.

Питання 3: Де можна знайти інформацію, яким  постачальником-отримувачем обслуговується номер абонента, якому я телефоную?

Відповідь: На відповідній сторінці веб-сайту ДП «Український державний центр радіочастот».

Питання 4: Як я дізнаюсь про те, що номер, на який я телефоную, перенесено іншому оператору?
Відповідь: Під час дзвінка Ви отримаєте акустичний сигнал та голосове повідомлення наступного змісту «номер перенесено» (до 01.01.2025 р.); виключно акустичний сигнал (з 01.01.2025 р.).

Питання 5: Чи передається автоматично під час перенесення номера пакет додаткових послуг від одного оператора іншому?

Відповідь: Ні.