Підстави для відмови в отриманні ППН

Абоненту відмовляється у ППН у наступних випадках:

  • абонент, який планує отримувати електронні комунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, не подав постачальнику-отримувачу заяву про ідентифікацію відповідно до Порядку ідентифікації кінцевих користувачів;
  • абонент, який планує отримувати електронні комунікаційні послуги на підставі укладеного в письмовій формі договору, що набирає чинності в момент завершення перенесення номера, не уклав такий договір з постачальником-отримувачем;
  • право користування номером, на перенесення якого подана заява, належить іншій особі, або якщо на підставах, визначених законодавством, за цим номером припинено надання послуг абоненту, який заявляє про бажання його перенести;
  • знеособленим абонентом мобільного зв’язку не підтверджено право користування номером, на перенесення якого подана заява, та/або не підтверджено згоду на отримання ППН;
  • абонент, який бажає перенести номер, під час перенесення номера подав заяву про перенесення цього самого номера іншому постачальнику-отримувачу; 
  • після останнього перенесення номера до дати наступного бажаного перенесення, зазначеної у заяві на ППН, не минуло 30 календарних днів;
  • абонентом у заяві про перенесення номера зазначено неповні та/або недостовірні дані;
  • постачальник-отримувач не забезпечує надання послуг в населеному пункті, у якому абонент планує отримувати послуги з використанням перенесеного номера; 
  • у межах території географічної зони нумерації, в якій знаходиться номер абонента, що подав заяву на перенесення, не забезпечується процедура встановлення внутрішньозонових з’єднань з використанням семизначних зонових номерів відповідно до Плану переходу на перспективну систему нумерації телефонної мережі загального користування України
  • номер мережі фіксованого зв’язку обслуговується аналоговою комутаційною станцією або комутаційною станцією, яка не забезпечує інформаційний обмін з ЛБД, ЦБД, що підтверджується повідомленням адміністратора; 
  • відсутня технічна можливість організації нової абонентської лінії постачальником-отримувачем.