Абонент, який бажає отримати ППН, звертається до постачальника-отримувача із заявою на ППН, оформленою одним з таких способів:
в письмовому вигляді до пункту обслуговування абонентів постачальника-отримувача;
дистанційно з використанням засобів зв’язку за допомогою телефону або з заповненням інтерактивної форми заяви на вебсайті постачальника-отримувача.
При цьому, якщо абонент планує отримувати телекомунікаційні послуги:
на підставі укладеного в письмовій формі договору, то він додатково до заяви на ППН, надає відомості, передбачені законодавством для укладення договору про надання електронних комунікаційних послуг, у письмовій формі;
без укладання договору в письмовій формі, то він одночасно з поданням заяви на ППН, додатково подає постачальнику-отримувачу заяву про ідентифікацію відповідно до встановленого регуляторним органом порядку.
Таким чином, ППН надається абонентам, які отримують електронні комунікаційні послуги на умовах письмового договору про надання електронних комунікаційних послуг або ідентифіковані у постачальника електронних комунікаційних послуг відповідно до встановленого регуляторним органом порядку.