Відділ по роботі зі зверненнями громадян

Начальник відділу

Пашнюк Катерина Миколаївна

044 202 00 68

k.pashniuk@nkrzi.gov.ua

Основні функції Відділу по роботі зі зверненнями громадян

Забезпечення розгляду НКЕК звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», у тому числі розгляду, аналізу та узагальнення звернень споживачів послуг у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, підготовка пропозицій щодо вжиття за результатами їх розгляду заходів реагування та повідомлення громадян про результати розгляду.

Забезпечення взаємодії НКЕК з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, у випадках і в порядку, передбачених законом.

Організація особистого прийому громадян Головою, членами НКЕК та роботи Громадської приймальні НКЕК, забезпечення функціонування в НКЕК телефонної «гарячої лінії» для звернень громадян.

Забезпечення взаємодії НКЕК із державною установою «Урядовий контактний центр» щодо належного розгляду звернень громадян, які надходять на урядову «гарячу лінію»