![](/themes/nkrz_v.4.1/img/helpers/print.png)
Набрала чинності Постанова НКЕК «Про затвердження Порядку подання споживачами звернень та врегулювання спорів»
14.06.2024 набрала чинності Постанова НКЕК за №183 «Про затвердження Порядку подання споживачами звернень та врегулювання спорів», яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 травня 2024 року за № 788/42133 (далі – Порядок).
Порядок прийнятий НКЕК із врахуванням вимог частини п’ятої статті 123 Закону України «Про електронні комунікації» та повноважень НКЕК, визначених підпунктом «а» пункту 13 частини четвертої статті 4 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку», яким передбачається врегулювання спорів між споживачами електронних комунікаційних послуг та постачальниками електронних комунікаційних послуг з питань замовлення, отримання чи припинення отримання електронних комунікаційних послуг.
Порядком передбачено, зокрема:
- форму, зміст і порядок подання заяви для вирішення спорів;
- умови щодо залишення заяви без розгляду та відмови у врегулюванні спору;
- проведення переговорів між сторонами;
- надання та збору доказів, проведення експертизи;
- процедуру розгляду спору;
- порядок прийняття НКЕК рішення щодо позасудового врегулювання спору.
Даний Порядок надасть можливість НКЕК здійснювати повною мірою заходи захисту прав споживачів електронних комунікаційних послуг.