![](/themes/nkrz_v.4.1/img/helpers/print.png)
Нормативно-правовий акт НКЕК, який вдосконалює регулювання надання послуг перенесення номерів, зареєстровано в Міністерстві юстиції України
Повідомляємо, що нова редакція Порядку надання послуг перенесення номерів, затверджена постановою НКЕК від 10.04.2024 №181, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 28.05.2024 за № 777/42122.
Внесені зміни до цього Порядку спрямовані на:
- заборону накладати обмеження на абонентів щодо можливості отримання ними послуги перенесення номеру, у тому числі шляхом надання будь-яких додаткових послуг, які змінюють, ускладнюють чи унеможливлюють отримання послуги для абонента;
- впровадження з 1 січня 2025 року європейської практики інформування абонента про дзвінок на перенесений номер шляхом прослуховування тільки звукового сигналу (зумеру) та скасування необхідності постійно чути фразу автоінформатора «Номер перенесено»;
- надання НКЕК права приймати оперативні рішення щодо тимчасового призупинення надання послуги у разі аварії, кібератаки, пошкодження електронної комунікаційної мережі одного із постачальників послуг або інформаційно-комунікаційної системи адміністратора ЦБД.
Новий Порядок надання послуг перенесення номерів набере чинності з дня її офіційного опублікування, крім пункту 9 розділу ІІ Порядку, що стосується повідомлення абонентів про дзвінки на перенесені номери, який набирає чинності з 1 січня 2025 року.
Довідково: послуга перенесення номерів (ППН) є послугою, яка дозволяє абоненту при переході до іншого мобільного оператора зберегти абонентський номер, а отже, реалізувати своє законне право на вільний вибір постачальника електронних комунікаційних послуг та не відмовлятися від користування номером.