Рішення № 216 від 11.04.2013
Про результати аналізу розгляду звернень споживачів телекомунікаційних послуг до НКРЗІ у 2012 році

11.04.2013 № 216

Про результати аналізу розгляду звернень споживачів телекомунікаційних послуг до НКРЗІ у 2012 році

Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про телекомунікації» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформації
ВИРІШИЛА:

1. Взяти до відома результати аналізу розгляду звернень споживачів телекомунікаційних послуг до НКРЗІ у 2012 році.

2. Рекомендувати операторам телекомунікацій вжити заходів щодо підвищення уваги до роботи зі зверненнями споживачів телекомунікаційних послуг та її покращення.

3. Департаменту державного нагляду (Корецький О.В.) врахувати при здійсненні заходів державного нагляду результати аналізу розгляду звернень споживачів телекомунікаційних послуг до НКРЗІ та проблемних питань, пов’язаних із розглядом звернень у 2012 році.

4. Відділу по роботі із споживачами та зверненнями громадян (Ткачук О.А.) продовжити аналітичну роботу за зверненнями споживачів до НКРЗІ для виявлення проблемних питань, пов’язаних з наданням послуг, та підготувати аналіз розгляду звернень споживачів телекомунікаційних послуг до НКРЗІ протягом першого півріччя 2013 року для розгляду на засіданні НКРЗІ.

5. Відділу по роботі із споживачами та зверненнями громадян (Ткачук О.А.) та Департаменту державного нагляду (Корецький О.В.) посилити взаємодію при роботі із зверненнями споживачів телекомунікаційних послуг для виявлення та усунення порушень законодавства суб’єктами ринку телекомунікацій та підготувати пропозиції за результатами першого півріччя 2013 року щодо удосконалення роботи зі зверненнями споживачів телекомунікаційних послуг.

6. Департаменту забезпечення діяльності (Ємельяненков Б.М) оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційному веб-сайті НКРЗІ в мережі Інтернет та опублікування в офіційному друкованому бюлетені.

Голова НКРЗІ П. Яцук