Зв`язок працює за найскладніших обставин!

Із 07 березня 2022 року в Україні було запроваджено послугу національного роумінгу на мережах постачальників послуг мобільного зв’язку: ПрАТ «Водафон Україна», ПрАТ «Київстар» та ТОВ «лайфселл» у тестовому режимі.

За інформацією операторів, послугою національного роумінгу  протягом першої доби після її запровадження скористалось близько 1 млн абонентів.

Ця послуга дозволяє у випадку відсутності покриття мережі власного постачальника послуг (вашого звичного оператора), а саме через ураження елементів критичної інфраструктури (відсутність електропостачання, пошкодження волоконно-оптичних ліній зв’язку або фізичного знищення базової станції) переключатися на мережі інших постачальників для отримання електронних комунікаційних послуг.

Зазначаємо, що послуга національного роумінгу є в певному розумінні ОБМЕЖЕНОЮ. Тобто в мережі «гостьового оператора» на сьогодні можливо отримати лише такі електронні комунікаційні послуги, як голосовий зв’язок та передача СМС-повідомлень. Голосовий зв’язок можливий лише з іншими абонентами мереж мобільного зв’язку та при дзвінках на скорочені номери екстрених служб 101, 102, 103, 104, 112 та 1545 (Урядова «гаряча лінія»). При цьому, тарифікація електронних комунікаційних послуг залишається без змін та є аналогічною, як і у мережі власного оператора.

Раніше ми повідомляли, як практично скористатися національним роумінгом.

Також повідомляємо, що оператори ПрАТ «Водафон Україна» та ТОВ «лайфселл» запровадили послугу національного роумінгу на всій підконтрольній території держави.

В мережі ПрАТ «Київстар», з урахуванням особливостей побудови, зазначена послуга на сьогодні доступна в межах 10 регіонів (Харківська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Херсонська, Кіровоградська, Сумська та Миколаївська області). Додатково ця послуга буде запроваджена 09.03.2022 на території ще 6 областей (Київська, Чернігівська, Житомирська, Черкаська, Вінницька та Одеська області) та ще за 1-2 дні, у разі позитивних результатів тестової експлуатації, у західних регіонах – тобто на всій території України.

Також невдовзі у режимі тестування на мережах операторів мобільного зв’язку в національному роумінгу буде доступна і «передача даних», але виключно в частині використання месенджерів.

Звертаємо увагу абонентів, що впровадження послуги національного роумінгу здійснено для забезпечення потреб населення у скрутних умовах війни з російськими загарбниками. Внаслідок чого, послуга має технічні обмеження, оскільки мережа одного постачальника послуг не в змозі одночасно обслуговувати всіх абонентів згаданих вище постачальників послуг. Просимо не зловживати розмовами по мобільному телефону та обмежити передачу та завантаження об’ємних відео та фото файлів.

Разом до перемоги!