Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації

офіційний веб-портал


Аналіз статистичних даних надання послуг із перенесення абонентських номерів за листопад - грудень 2021 року

Аналіз статистичних даних надання послуг із перенесення абонентських номерів за листопад – грудень 2021 року після набрання з 01.12.2021 чинності Змін до деяких рішень НКРЗІ з питань надання послуг із перенесення  абонентських номерів, затвердженних рішенням НКРЗІ від 23.03.2021 № 107 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.04.2021 за № 442/36064

Наведені статистичні дані щодо надання послуг із перенесення абонентських номерів (далі – ППН) свідчать про те, що у зв’язку із набранням з 01.12.2021 чинності Змін до деяких рішень НКРЗІ з питань надання послуг  із перенесення абонентських номерів, які спрямовані на  спрощення порядку перенесення номерів для абонентів,  результати грудня 2021 року показали значне зростання відсотку заяв на ППН, які були успішно реалізовані  операторами телекомунікацій.
 
Як наслідок, протягом грудня було задоволено 73, 14 % заяв на ППН, а саме, кількість перенесених номерів склала 9 тис. 469 номерів, а загальна кількість поданих заяв на ППН склала 12 тис. 946 заяв.

Для порівняння за листопад 2021 року  було задоволено 51, 66 % заяв, кількість перенесених номерів склала 4 тис. 784 номера, а загальна кількість поданих заяв на ППН склала 9 тис. 261 заяв.

Таким чином, перший місяць дії вищезазначених Змін показав збільшення попиту споживачів (39,8%) та позитивну динаміку з підвищення рівня реалізації заяв на ППН. Зазначене  свідчить про отримання споживачами більш дієвого механізму для реалізації свого права на зміну постачальника послуг.