Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації

офіційний веб-портал


Статистичні дані надання послуг із перенесення абонентських номерів

Наведені статистичні дані щодо надання послуг із перенесення абонентських номерів (далі – ППН) свідчать про низьку ефективність діючого механізму надання такої послуги. 

Так, за період з 01.05.2019 по 01.12.2021 кількість перенесених номерів склала 171 тис. номерів, а загальна кількість поданих заяв на ППН склала 294 тис. заяв.

Таким чином, значна кількість заяв споживачів залишились незадоволеними та складає 42% від загальної їх кількості. Як наслідок, лише 58% заяв на ППН задовольняються операторами телекомунікацій, що свідчить про наявність бар’єрів, які стримують надання ППН та не дозволяють задовольнити попит споживачів на таку послугу.

З метою удосконалення надання ППН рішенням НКРЗІ від 23.03.2021 № 107 було затверджено Зміни до деяких рішень НКРЗІ з питань надання послуг із перенесення абонентських номерів, що спрямовані на спрощення порядку перенесення номерів для абонентів

Зазначене рішення зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2021 за № 442/36064 та набрало чинності з 01 грудня 2021 року.