Практика інформування оператором ТОВ «Інтертелеком» своїх абонентів щодо необхідності зміни абонентських номерів із посиланням на рішення НКРЗІ є недопустимою

До Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, надходять численні звернення абонентів ТОВ «Інтернаціональні телекомунікації» з приводу отримання ними повідомлень про необхідність заміни абонентського номера  місцевої телефонної мережі на інший номер на підставі вимог НКРЗІ.

Водночас, НКРЗІ спрямовує свою діяльність з питань розподілу та використання номерного  ресурсу виключно на захист прав споживачів і недопущення припинення надання їм телекомунікаційних послуг.

Комісія не приймала та не планує приймати жодних рішень щодо необхідності повернення операторами номерного ресурсу, який використовується для надання послуг споживачам на підставі діючих дозвільних документів, а також не застосовує практику втручання у процес присвоєння операторами абонентських номерів своїм споживачам, якщо їх формат та призначення відповідають Національному плану нумерації України.

Таким чином, у оператора телекомунікацій ТОВ «Інтернаціональні телекомунікації» відсутні правові підстави посилатись на дії НКРЗІ під час інформування власних абонентів про зміну абонентських номерів.

У разі звернення оператора ТОВ «Інтернаціональні телекомунікації» до НКРЗІ із заявами про добровільне повернення повністю або частково раніше виділеного йому номерного ресурсу Комісія буде вживати всіх необхідних заходів для пошуку оператора, який погодиться продовжити надання послуг споживачам без зміни абонентських номерів, та безкоштовно переоформить відповідні індекси номерного ресурсу у встановленому порядку.