До уваги споживачів телекомунікаційних послуг та операторів рухомого (мобільного) зв’язку!

Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі – НКРЗІ), розпочато роботу над розробкою змін до Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів, затвердженого рішенням НКРЗІ від 30.07.2015 № 394 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.08.2015 за № 1019/27464 (далі – Порядок).

Основною метою таких змін є спрощення для споживача процедури отримання послуги із перенесення абонентського номеру (далі – ППН), що дозволить споживачам більш вільно змінювати оператора телекомунікацій, в мережі якого вони отримують телекомунікаційні послуги.

20.12.2019 проведено попередні консультації з представниками операторів рухомого (мобільного) зв’язку та спілки захисту прав споживачів, під час яких було представлено концептуальну модель змін, що спрямовані на досягнення поставленої мети.

Так, запропонована концепція змін передбачає:

  • спрощення порядку подання заяв абонентів на отримання ППН, а саме, подання заяви на ППН до одного суб’єкта – оператора-отримувача (принцип єдиного вікна «One Stop Shop process») з одночасною реєстрацією такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору;
  • зменшення строку перенесення абонентського номеру до 2-х робочих днів;
  • спрощення процесу ідентифікації абонента, який подав заяву на ППН.

За підсумками консультації прийнято рішення про необхідність продовження роботи над змінами до Порядку, з метою їх підготовки для подальшого винесення на засідання НКРЗІ для взяття за основу.