Голова НКРЗІ Олександр Животовський взяв участь у тестовому розгортанні компаніями Ericsson Україна та lifecell демо-сегменту мережі 5G

У рамках шведсько-українського бізнес-форуму (SUBF 2019), що пройшов у Києві, 23 травня 2019 року компанії Ericsson Україна та lifecell, зокрема, провели відкрите тестування швидкості 5G, де було досягнуто пікову пропускну здатність завантаження даних 25,6 Гбіт/с в діапазоні ультрависоких частот 28 ГГц. Під час заходу було продемонстровано роботу демо-мережі із використанням технологій Beamforming та Beamtracking, MIMO Massive та Multi-User (багатокористувацька), інноваційних концепцій та рішень Ericsson.

Учасники заходу 5G Demo Test на SUBF 2019 отримали можливість відчути переваги найсучаснішої телекомунікаційної технології – 5G, а саме високої пропускної здатності та низької затримки мобільного зв’язку п'ятого покоління на прикладах трьох демо-зон: тактильної дистанційної робототехнічної хірургії (Інтернет умінь), миттєвого конференц-зв'язку та зони інтерактивних ігор (технологія ефекту занурення).

Олександр Животовський зазначив: «В даний час в Україні основна увага приділяється подальшому збільшенню ємності та розширенню покриття 4G. Наразі нам продемонстровано, що Ericsson та lifecell вже мають необхідні технології та компетенції для майбутнього розгортання 5G тоді, коли український ринок та телекомунікаційні екосистеми будуть готові до переходу на наступний технологічний рівень».

Організатори заходу висловили побажання щодо започаткування відкритого професійного обговорення із залученням представників уряду, регуляторних органів, операторів та бізнесу з метою розроблення дорожньої карти впровадження і розвитку 5G в Україні та назвали основні регуляторні та економічні фактори, від яких залежить успішне розгортання такої мережі:

  • наявність прозорої державної стратегії розвитку 5G, що враховуватиме позиції операторів, бізнесу та ринкові потреби;
  • наявність комплексної концепції виділення та ліцензування частот для запуску і розвитку 5G;
  • готовність споживачів і ринку, у точу числі наявність доступних за ціною пристроїв, що підтримуватимуть нову технологію;
  • технічна готовність мобільних мереж, наявність відповідного обладнання та програмного забезпечення для розгортання зв’язку п’ятого покоління;
  • реальний попит бізнесу на сервіси та рішення, для роботи яких необхідно 5G, адже цей стандарт насамперед і здебільшого орієнтовано на промислові та інфраструктурні потреби b2b-ринку, ніж на попит індивідуальних абонентів.