Як подати звернення
Вимоги до письмового (електронного) звернення
Терміни розгляду звернень громадян


ЯК ПОДАТИ ЗВЕРНЕННЯ

Якщо Ви - споживач (фізична особа):

У разі потреби Ви можете отримати інформацію щодо реєстрації та стану розгляду свого звернення за телефоном Громадської приймальні НКЕК 044 202 00 68.

Крім того, до органів виконавчої влади можна звернутися через урядову «гарячу лінію» Урядового контактного центру за номером 1545 (Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку ПАТ «Укртелеком», телефонів мобільних операторів ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна», ТОВ «лайфселл» для заявників безкоштовні).

Якщо Ви - споживач (юридична особа):

  • надіслати звернення офіційним листом до НКЕК поштою на адресу: 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 3.

У разі потреби ви можете отримати інформацію щодо реєстрації та стану розгляду свого листа за телефонами Управління документального забезпечення та Архіву НКЕК 044 202 00 22, 044 202 00 56, тел./факс 044 202 00 43.


ВИМОГИ ДО ПИСЬМОВОГО (ЕЛЕКТРОННОГО) ЗВЕРНЕННЯ

Ваше звернення повинне відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». Тому у своєму зверненні необхідно зазначити:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності),
  • місце проживання,
  • електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь,
  • суть порушеного питання,
  •  не забудьте підписати та зазначити дату звернення

При складанні звернення споживачі можуть орієнтуватися на зразок написання заяв.

Звертаємо увагу:

підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису

письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає


ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Терміни розгляду звернень встановлені статтями 5, 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон):

  • 5 днів - якщо питання, порушені в зверненні, не входять до повноважень, пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення
  • 10 днів - звернення оформлене без дотримання вимог статті 5 Закону повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями
  • 5 днів - у разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями
  • 15 днів - не потребують додаткового вивчення
  • 30 днів - потребують додаткового вивчення
  • 45 днів - в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, про що повідомляється особі, яка подала звернення