Подання звітів про якість телекомунікаційних послуг за 2017 рік

Відповідно до Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 23.06.2010 за № 429/17724, оператори телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги, показники якості яких визначені рішенням НКРЗІ для оприлюднення, щороку не пізніше 30 січня року, наступного за звітним, подають до НКРЗІ звіти про якість цих послуг.

Рішенням НКРЗІ від 13.12.2016 № 660 затверджено переліки показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких мали вимірюватись протягом 2017 року та підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2018 році, для послуг фіксованого телефонного зв’язку, рухомого (мобільного) зв’язку та послуг із доступу до Інтернету.

Також, оператори повинні до 30 січня 2018 року оприлюднити зазначену інформацію шляхом розміщення її в друкованих засобах масової інформації або на власних веб-сайтах, а також у місцях продажу телекомунікаційних послуг та проведення розрахунків за них.

НКРЗІ узагальнить отримані від операторів телекомунікацій звіти про якість телекомунікаційних послуг та розмістить їх на веб-сайті до 31 березня цього року.

Звіти надсилаються на поштову адресу:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, вул. Хрещатик, буд. 22, м. Київ, 01001.

Інформацію з питань надходження до НКРЗІ звітів про якість телекомунікаційних послуг та з питань заповнення форми звіту можна отримати у відділі нормативів якості послуг зв’язку Департаменту зв’язку за тел. 044 202 00 78.