Показники якості послуг рухомого (мобільного) зв’язку. Результати першого півріччя 2017 року (оновлено)

З метою інформування споживачів телекомунікаційних послуг та на виконання протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 оператори рухомого (мобільного) зв’язку подали до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, інформацію про якість телекомунікаційних послуг за І півріччя 2017 року.

Узагальнена інформація щодо показників якості, які характеризують доступність радіомережі та послуг, безперервність, повноцінність надання послуг, а також якість обслуговування споживачів, відображена нижче.

Аналіз отриманих даних показав дотримання встановлених рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, затверджених Наказом Мінтрансзв’язку від 19.03.2010 № 147, та стале розширення території покриття радіомережі стандарту «Цифровий стільниковий радіозв’язок ІМТ-2000 (UMTS)» (3G), в тому числі із забезпеченням високошвидкісного доступу до Інтернету.

Наразі періодичне інформування про якість телекомунікаційних послуг спрямоване на підвищення рівня інформованості споживачів та посилення конкуренції на ринку телекомунікацій України.

Довідково:

Організаційно-правові засади всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, провайдерами телекомунікацій на ринку телекомунікацій визначені Положенням про якість телекомунікаційних послуг

Оператори рухомого (мобільного) зв’язку в 2017 році здійснюють випробування показників якості телекомунікаційних послуг відповідно до рішення НКРЗІ, яким затверджено переліки показників якості послуг, рівні яких підлягають випробуванню в 2017 році та обов’язковому оприлюдненню у 2018 році.

Більш детальна інформація розміщена в розділі «Якість телекомунікаційних послуг».

*   оновлена інформація щодо кількості отриманих звернень з питань рухомого (мобільного) зв’язку, що надійшли до НКРЗІ у І півріччі 2017 року.