Відділ по роботі із споживачами та зверненнями громадян Департаменту державного нагляду

Телефон: 044 202 00 81, електронна адреса: e_zvernen@nkrzi.gov.ua

Основні функції Відділу по роботі із споживачами та зверненнями громадян Департаменту державного нагляду

1. Організація та забезпечення розгляду звернень громадян та споживачів послуг у сфері телекомунікацій, інформатизації, користувачів радіочастотним ресурсом та послуг поштового зв’язку (далі - послуги зв’язку та інформатизації).

2. Участь в організації та забезпеченні співпраці щодо розгляду звернень громадян та споживачів послуг зв’язку та інформатизації з організаціями, які представляють інтереси споживачів.

3. Організація особистого прийому громадян Головою, членами НКРЗІ та роботи Громадської приймальні НКРЗІ. Забезпечення функціонування в НКРЗІ телефонної «гарячої лінії» для звернень громадян.

4. Забезпечення взаємодії із державною установою «Урядовий контактний центр» щодо оперативного розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».

5. Організація та ведення окремого діловодства за зверненнями громадян.

6. Підготовка аналітичних матеріалів з порушених у зверненнях громадян та споживачів послуг зв’язку та інформатизації питань. Забезпечення надання звітності Кабінету Міністрів України про роботу із зверненнями громадян, доповідей Голови НКРЗІ Президентові України про стан роботи в НКРЗІ із зверненнями громадян.